Ama kız kardeşim tutuklandığında ve ona tecavüz ettiklerinde, dünyadaki herhangi bir yere patlayıcıyla dolu bir araçla girmekte sorun görmem. Çünkü dünyadaki hiçbir ülke beni önemsemiyor. Tek biri bile dünyada yaşayan bir insan olarak sahip olmam gereken hakların kırıntısını korumak için bir şey yapmıyor.
Uluslararası camianın vicdanının uykuda olduğunu söylemiyorum. Vicdanın hiç var olmadığını söylüyorum.
"Kardeşim ben hapishanedeyken öldü. Babam hastalandı, onu hastaneye götüremedim. Bayramlar, evlilikler... Gelip geçiyorlardı ve siz orada değildiniz. Sinema yok, tiyatro yok, kişisel güvenlik yok. Güzel olan her şeyi özlüyorsunuz ve çirkin olan her şeyi deneyimliyorsunuz. Sekiz yıl içinde tek bir ağaç görmedim."