Sude

~"Kimin öleceği belli olmuyor ki Kenan Bey, sonradan hicran çekmektense.."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
~"Sevda şimdi kalbimden dudaklarıma çıktı.... O artık birini ötekinin unutturduğu buselerle bir nağme, bir tebessüm gibi yalnız dudaklarımda yaşayacak. Fakat belki mesut olmak için de asıl çare budur: Sevdayı dudaklardan öteye bırakmamak,zehir gibi kalbe inmesine meydan vermemek."
~:Kalbim söndü, heveslerim söndü, hayatım tamir kabul etmeyecek surette kırıldı."
~"İnsan yarini çok özlerse gayrı yüzünün hayalini de göremez olur."
~"Uyumak mı? Uyku bedbahtlar, hastaların nasibi anne.. Bütün ruhuyla yaşayan mesut insanlar ne için uyusun?"