SUDE

SUDE
@sudeeym
..onu kendisiyle barıştırmalı. Kendi kendini toprağa gömüyor.
Sayfa 189·Kitabı okudu
Reklam
..şu anda hissettiklerimin yüzde birini bile anlayamazsın. Yüreğim dolup taşıyor Arkaşa! Ben bu mutluluğu hak etmiyorum!
Sayfa 165·Kitabı okudu
Tanrım! Bir anlık mutluluk! Koskoca bir ömürde az şey mi?
Sayfa 62·Kitabı okudu
Fakat mutluluk ve neşe insanı nasıl güzelleştiriyor! Yürek sevgiyle nasıl da kaynıyor! Sanki kendi yüreğini alıp bir başkasının yüregine dökmek istiyorsun, herkesin neşelenmesini, herkesin gülmesini istiyorsun. Mutluluk nasıl da bulaşıcı!
Sayfa 42·Kitabı okudu
…Çünkü elinden kayıp gidenler, bütün o yitirdiklerin aslında bir hiçlikten ibaret, saçma, yusyuvarlak bir sıfır, yalnızca ve yalnızca kafandaki hayaller!
Sayfa 30·Kitabı okudu
Reklam