sudem

sudem
@sudemssp
Herkes, bütün insanlar beni şımarttı, herkes bana karşı iyi davrandı. Yalnızca sen, yalnızca sen, sen beni unuttun, yalnızca sen, yalnızca sen beni tanımadın.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ölüm döşeğinde de olsam, sen beni çağırsan sanırım ayağa kalkabilecek ve sana koşabilecek gücü bulabilirdim.
Beni tanımamıştın, o gün tanımadın, asla, asla beni tanımadın. O saniye yaşadığım hayal kırıklığını sana nasıl anlatabilirim sevgili? O gün beni tanımadığın için ilk kez acı duydum, senin tarafından tanınmama yazgısını bütün bir ömür yaşadım ve onunla da öleceğim; tanınmamış, senin tarafından hâlâ tanınmamış bir şekilde.
Benim için her şey, sana ait olduğu için vardı, tüm varlığımdaki her şey sen varsın diye bir anlam taşıyordu.
Senden ricam, anlatacaklarımı dinleyeceğin şu beş dakika boyunca yorulmaman, çünkü ben seni ömrüm boyunca sevmekten yorulmadım.