sudem

sudem
@sudemssp
"İyilik büyük bir güçtür." "Ve az bulunur." "Belki de yanlış yerlere bakıyordun." "Belki."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnızca algılayabildiğimiz kadarını biliriz. Deneyimlediğimiz her şey, en nihayetinde, algılayabildiklerimizden ibarettir. 'Neye baktığın değil, ne gördüğün önemlidir.'
Bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.
"İstemek," dedi ölçülü bir sesle, "ilginç bir sözcüktür. Yoksunluğu anlatır. Bazen o boşluğu başka bir şeyle doldururuz ve ilk baştaki istek bütünüyle kaybolur. Belki de senin sorunun istemek değil, yoksun olmak. Belki de cidden yaşamak istediğin bir hayat var."

sudem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·161 syf.·
19 günde okudu
·
2022 9. kitabı
Sabahattin Ali
8.1/10 · 27,6bin okunma