📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bizim sınıf film izlerken böyle derler:
Öğrenci gelir bir öğrenciyi çağırır. Sonra oda gider.
- Adana'ya gidek mi hocam???
*Gidek hazırlanın
-Tamam hocam hemen:))
*Oğlum şaka yaptım otur.
Müdürün yanına giden çocuk çantasını almaya gelir sınıfa. Bizde:
-Kardeş nereye Adana'da kebap mı giyecen
+He:DD
-Bizede getirr
+:DDD
Bizim sınıf işte:D
Gerçek Olaydır:))
İYİKİ O BİR AĞABEY...
İYİKİ O BİR AŞÇI....
İYİKİ O BİR VOKAL...
İYİKİ O BİR CANININ SIKILMASINI ÖNLEYEN KİŞİ....
İYİKİ O BİR TATLILIK ÖTESİ...
İYİKİ DOĞDUN KIM SOEK JIN...(JIN)
SENİ TÜM ARMY'LER OLARAK SEVİYORUZ...
İYİKİ DOĞDUN...