Sude

Sude
@suderdemir
Kurabiye
İstanbul’da tifüs, memlekette zelzele, dışarıda harp, ben sana âşığım …
Sayfa 65·Kitabı okudu
Reklam
Yorgiya’nın Mahallesi
Onun kapıdan girmesiyle şimdiye kadar içimde hapsettiğim insafsızlık, huzursuzluk, melankoli uçup giderdi. İnsanlar birdenbire içimin mahallesinin caddelerini, meyhanelerini doldururlardı.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Ay Işığı
- Nasıl bir dünya mı? Haksızlıkların olmadığı bir dünya… İnsanların hepsinin mesut olduğu, hiç olmazsa iş bulduğu, doyduğu bir dünya…
Sayfa 21·Kitabı okudu
Ay Işığı
… Ne güzel gülmüştü. Bütün coğrafya kitaplarını altüst etmiş, yeni nazariyemle* sevgilimin elini tutabilmiştim.”
Sayfa 18·Kitabı okudu
Ay Işığı
Ne yalan söyleyeyim, benim aşkım tuhaftır. Halbuki, böyle olmamalıdır. İnsan yıldırımla vurulmuş gibi âşık olmalı, sonra muvaffak olmak için bir şeyler icat etmelidir.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Reklam