sude

sude
@sudetzsche
içimden ne geliyorsa.
"Kim bilirdi yaşamın en ölüm olduğunu, ölümünde en yaşam... duymuştum bir kez, yaşayan ölülerdik biz ve bedenimiz en tabumuz."
Felsefe