sueda

sueda
@sueda_6
"Her insanın kendisi için kaygılanarak değil, sevgiyle yaşadığını öğrendim."
Sayfa 26·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsana neye ihtiyacı olduğunu bilme yetisi verilmemişti."
Sayfa 26·Kitabı okudu
"İnsanda sevgi olduğunu anlamıştım."
Sayfa 25·Kitabı okudu
"...artık ölüm yoktu kadında, capcanlı görünüyordu."
Sayfa 25·Kitabı okudu
"Neyi bekleyeceğiz Zezé?" "Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini." "Ne yapacağız onu görünce?" "Kuşumu bırakacağım." "Evet, artık ona gerek kalmadı."
Sayfa 67·Kitabı okudu