📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar kıyma makinelerine dönüştü.
Birbirlerini kıymak hevesiyle çarpışıyorlar.Bu toplum kolerik mizaçta olan kişilikler yaratıyor:gücün, saldırganlığın,ezmenin esiri olan kişiler …
Doğanın tüm güçleri ve ögeleri tek bir insana hizmet etmek ve boyun eğmek için el birliği etseler:Güneş onun buyruğu üzerine doğsa ve batsa :Denizler ve ırmaklar onun dilediği gibi aksalar ve toprak ona yararlı olan ya da hoş gelen her şeyi kendiliğinden sağlasa : Gene de , ona en azından kendisiyle mutluluğunu paylaşacağı ve saygı ve dostluğundan yararlanacağı tek bir kişi verinceye dek sefil olacaktır.
İnsan sevdiği nesneyi yitirdiğinde neden üzülür,neden artık hayattan zevk almadığını hisseder?Neden ?Çünkü sevdiği şeyler beraber kalbini ,sevme yetisini ,hayatın anlamını da yitirir.