Şüheda kum

Kendi varoluşunun acizliğini ,bu hayattaki varoluşunun sonluluğunu kabul eden birey onurlu bireydir.
Sayfa 189·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En fazla acı çekenlerse , postmodern zamana uyamayıp topluluk duygusunu bir kenara bırakamayarak , hala öteki içinde yaşamaya, ötekini de mutlu etmeye çalışan zavallılar…
Sayfa 183·Kitabı okudu
Artık iyi bir dayı iyi bir kuzen olmak yeterli değil; postmodern birey kendisinin belirlediği , belirlemek zorunda kaldığı moral değerlerle yaşamak ve kendi ipiyle asılmak zorunda.
Sayfa 183·Kitabı okudu
Oysa neden yaşadığımızı sormayız kendimize .Bize bu soruyu sormamız gerektiği,hayatın manasını bu soruya verilecek yanıtta saklı olduğu öğretilmemiştir.
Sayfa 179·Kitabı okudu
“Önce kendini sev ki başkasını da sevebilesin!” Yalanı bizi bu hayatta mutsuz kılan klişelerin başında gelir.Bu ‘kendini sevme!’ demek değildir elbette.
Sayfa 179·Kitabı okudu