Kitap beklentimden bir noktada iyiydi ama kafama yatmayan noktalar mevcut. Dini boyutunu düşünüp bağdaştırıyorsunuz ama son kısımlarda da bir soru işareti bırakıyor. Ancak çok güçlü.
Aşırı eğlenceli ve uğraştırıcı bir kitap. Beklediğimden çok daha keyifli bitti. Satın alıp okumanızı öneririm. Kitapta özgür hareket edebilmeniz gerekli. Sıkıcı okumalardan daralanlara öneriyorum. Bir ara okumalısınız.
Sadako çok uzun zamandır okumayı düşündüğüm bir eserdi. Gerçek olmasından ötürü içinizde bir acı hissediyorsunuz. Bitmeyen umutlar ve turnalar ile bitişe giden Sadako. Okumanızı öneririm.