"Özür dilemek, sizin haksız olduğunuz, karşı tarafın da haklı olduğu manasına gelmez. Karşınızdaki insana verdiğiniz değerin egonuzdan yüksek olduğunu gösterir. - Sigmund Freud
Reklam

, bir kitap okudu
Puan vermedi·132 syf.·
2021 37. kitabı
Ömer Seyfettin
8.5/10 · 188 okunma
Bizim hep, her şey olacağına varır dememiz istendi. Halbuki Yaradan dedi ki: İnsan için ancak, çalıştığı vardır!" - Necm, 39
"Bize hep, nasipse, kısmetse olur dememiz öğretildi. Halbuki Yaradan dedi ki: Her insanın kaderini kendi boynuna (kişisel seçimine) yükledik. - İsra, 13