"Özür dilemek, sizin haksız olduğunuz, karşı tarafın da haklı olduğu manasına gelmez.
Karşınızdaki insana verdiğiniz değerin egonuzdan yüksek olduğunu gösterir.
- Sigmund Freud
"Bize hep, nasipse, kısmetse olur dememiz öğretildi. Halbuki Yaradan dedi ki:
Her insanın kaderini kendi boynuna (kişisel seçimine) yükledik.
- İsra, 13