Şu dünya imtihanında ihtiyaç sahipleri sadece parası olmayan insanlar değildir aziz dostum,
Bizler de ihtiyaç sahibiyiz.
.
.
.
Allah'ın bizden razı olmasına çok ihtiyacımız var.
"... İyilikleri ve fedakarlıkları sadece ve sadece Allah rızası için yapmış olsa idik, bu iyilik ve fedakarlıklarımıza muhatap olanlar bize sırtlarını döndüklerinde bu denli incinir, kırılır ve hatta intikam derdine düşer miydik? 'Ayıptır söylenmesi' diye başlayarak ve sadece böyle başlayarak bile aslında ayıp ederek, ona buna peş peşe anlatır mıydık sol elimizin bile haberdar olmaması gereken şeyleri? "
Demek ki neymiş sadece ve sadece Allah için yapmıyormuşuz ne yaparsak.