“Eminim normal bir kız arkadaşın olmasını isterdin.” “Normal sıkıcıdır,” diye cevap verdi. “Aynı şeyi ben de sana söyleyebilirim.” Omuz silkti. “Pek normal bir erkek arkadaş sayılmam.”
“Sadece senin için daha kolay olacağını söylüyorum...”
“Eh, kolay olanı değil, seni istiyorum,” diye sözümü kesti. “Tam olduğun gibi.”
Nefesim boğazımda düğümlendi. “Gerçekten mi?”
“Gerçekten,” diye onayladı hiç vakit kaybetmeden. “Her zerreni ve her parçanı.”
Yüzümü buruşturdum. “Kırık parçaları bile mi?”
Göz kırptı. “Özellikle kırık parçaları.”