Merhaba yeni bir kitap yorumu ile karşınızdayım ben severek 1 günde yoğun olduğum için bir günde okuyabildim ama sizler isterseniz 1 saatte rahatlıkla okuyabilirisiniz. Kitabı ilk elime alıp okumaya başladığımda gelecekten bahsediyor filan dedim. Baş karakterimiz Yamaç bey ordu mensubu ordudan ayrılıp hayalini kurduğu paranormal ofisi açıyor ve olaylar peşi sıra gelişmeye başlıyor önce ekip arkadaşlarını kuruyor. İlk defa duyduğum bir kelime idi bu şeytanolog kelimesini de kitabımız sayesinde duymuş oldum. Sonu benim için çok süprizli bitti sonunu söylemeyeceğim ki merak edin ve alıp okuyun. İnsan okudukça kendini geliştiriyor, bir başka kitapta buluşmak dileğiyle hoşçakalın