şüheda doğru

şüheda doğru
@suheda321
Düşünmüyorum yine de var mıyım? Don’t try to be different. Just be good. To be good is different enough.
"Kuşkusuz, en büyük önyargı, etrafımızdaki herkesi insan sanmamızdır.”
Reklam
Bedenler elbet ölecek. Önemli olan düşüncelerin ölmemesidir.
... ben ne geçmişte ne de gelecekte yaşıyorum. Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir.