nur

nur
@sukrankaygsz
Kesilsin artık sesim biri gelsin, üstümü örtsün
10/10
·328 syf.··
2023 6. kitabı
Genç kurgu okumayı bırakalı yıllar oldu ama baran ve günce hala hep benimle.. Şu kitabı defalarca okumama rağmen hala sonunda ne oluyor bilmiyorum,kitap baranın bayıldığı yerde bitti benim için.Belki hayatta günce gibi bazı şeyleri göze almayı cesur olmayı öğrendiğim gün devamını okurum ama şuan değil. Deli gibi 2 ve 8. Bölümleri okuyup duruyorum 2.bölümde bana mükemmel tavsiyeler verdi günce beni bana anlattı 8. Bölümde mutlulardı okadar mutlu oluyorumki 8. Bölümde her okuduğumda aynı huzur ama gerisi yok dedim ya cesaretimde yok Dilerimki hayat bana son bölümleri okuduğum günleri gösterir. Baranın günceyi unuttuğu başkasına özlem duyduğu senaryosu beni deli ettiği için atladığım bölümleri okuyamazken baran gibi birini günce gibi sevdiğim günleri gösterir. Umarım hayat beni baranın karanlığından alıp güncenin mavilerine çıkarır
01:01 Bugün Adımı Sen KoyN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20215,8bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·768 syf.··
2025 5. kitabı
·
79 günde okudu
·
Okunma: 22 Mart 2025 17:41
Fazla söze gerek yok karakterleriyle o karakterlerin gerçekçiliği ve gelişimiyle,olaylara başka bi pencereden yaklaşmasıyla ve daha sayamayacağım birçok şey ile hayatımda okuduğum en iyi kitaptı ve hep öyle kalacak.
Suç ve CezaFyodor Dostoyevski · Dionis Yayınları · 2017194,5bin okunma
4/10
·190 syf.··
2025 1. kitabı
Kitap hakkında tek bi olumsuz yorum göremedim çıldırmalık resmen.Karakterler çocukluk arkadaşı ama birbirlerine aşık sonra kadını başka biriyle evlendiriyorlar ama yinede ana karakterle görüşmeye devam ediyo sonra kadın boşanıyo tam evlenecekler derken adam sürgün edilip orda başka biriyle evleniyo ama kadını hala sevdiğini söylüyo hayır seviyosanız evlenmeseydiniz ikinizde hiç aldatmaya yanaşmasaydınız hadi kadının kocası şerefsizdi falan ama adamın karısı sessiz sakin kendi halinde biriydi kadına çok üzüldüm gerçekten ama insanlar aşk adı altında saçma aldatmacayı övmüşler yazık gerçekten Türk edebiyatı aşk romanlarını bu yüzden sevmiyorum adamlar aşık oldukları halde evleniyorlar sonra olan evlendikleri diğer kadına oluyor herkes de ağzı açık okuyo,üzücü
Hep O ŞarkıYakup Kadri Karaosmanoğlu · İletişim Yayınları · 20184,316 okunma