"...çünkü o zaman aşkın ne olduğunu bilmiyordum. Aşkı hiç tanıdın mı? Bundan şüphe edilebilir; çünkü gerçekten sevseydim, duygularımı kibire , açgözlülüğe kurban edebilir miydim?"
"...tek ve sürekli bir bağlılık fikrinde cezbedici olan her şeye rağmen, insanın mutluluğunun sadece tek bir kişiye bağlı olması ile ilgili söylenebilecek her şeye rağmen, bunun böyle olması kolay değil-uygun değil-mümkün değil."