📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"... ama aslında hiçbir şey istemediğimi anlıyorum. Anlıyor musun? Hiçbir şey istemiyorum; kimseden ne sevgi ne sempati... yalnızım, kendi kendimleyim, işte hepsi bu!"
"...insan, birini tanımak istiyorsa bunu çok yavaş ve dikkatli yapmalıdır. Böylece ön yargıları ve yanlışlıkları önlemiş olur; çünkü böyle yanlışlıkları ve ön yargıları sonradan düzeltmek çok güçtür. "