Kimler öldürür biliyor musunuz? Tek barutu kalmış insanlar. O kadınları çok sevdikleri için öldürmüyorlar; zayıflar, güçsüzler, çaresizler... Ellerinde bir tek atımlık barutu kullanmışlar. O kadını da kaybederse hayatın neresinden tutacağını bilmiyorlar. Yani korkuyorlar.
"ilişkiler bu kadar ucuz bu kadar değersiz olmamalı. böyle olursa insanın diğer canlılardan bir farkı kalmaz. oysa ben, neredeyse insanın kutsal bir varlık olduğuna inananlardanım."
"ölümün İnsanlara bu kadar acı verdiğini sanmıyorum. yok oluyorsun, bitiyor ama ayrılık acısı bitmiyor. zaman bir türlü geçmiyor ve ben hiçbir şey yapmak istemiyorum. onsuz bir hayatı yaşamak istemiyorum ama işin kötüsü ölmek de istemiyorum."