Ş

Ş
@sulibrary
“Sığındığım yerde buldular beni.”
Başarısızlık bir cevaptır. Reddedilme bir cevaptır. Pişmanlık asla cevabını bulamayacağınız sonsuz bir sorudur.” Ya eğer…’ Keşke…’ Ne olurdu merak ediyorum i…” Asla, aska bilemeyeceksin ve günlerinin geri kalanında sana musallat olacak. -Trevor Noah
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaçındığın hiçbir şey iyileşmez, iyileşmek için yüzleşmek gereklidir.
Kendimiz olmak en insani hakkımız; böyle olmaya çalıştığımız için bizi dışlayacak, bize kötü davranacak insanlar gitmek istiyorlarsa girsinler.
Şunu fark ettim bu satırlardan sonra; özellikle duygusal bir yapın varsa, ince düşünüyorsan, hassas bir kişiliğin varsa ne yaparsan yap biraz bu hayatın acemisi oluyorsun; geçmiyor bu acemilik.
Tüm insanlar kendisi olmak ile toplumun bekledikleri arasında bir denge kurmak zorundadır kendi huzurları için.