Olması gerekenler olduğu zaman da her şey yolunda diyemeyiz. İnsan kendisinden beklenen her şeyi dört dörtlük yaptığında hayat amacına ulaşmış gibi hissediyor. Ancak maalesef durum böyle değil. Burada bir yerde, bu koşturmacanın dozajını kaçırıyoruz ya da aslında yapmak istemediklerimiz kendi amaçlarımızmış gibi zannediyoruz.
Otuzlu yaşlardan sonra zaman algısı değişiyor, hayat hızlanmış gibi geliyor. Çünkü sorumluluklar, iş hayatı, aile derken o kadar çok görevin oluyor ki yaptıklarının, hedeflerinin ve hayallerinin varoluşunu sorgulamıyorsun. Yapman gerekenleri yaptıkça mutlu hissediyorsun.