Ölümün elleri onun kollarından aşağı kaydı ve ellerini tuttu. "Benden korkma."
“Sana daha yeni kavuşmuşken bana kızma lütfen çünkü bu dünyayı güzel yapan benim.”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Elijah gibi adamları gördüğümde yaptıklarımdan dolayı suçluluk duymaktansa çok derinden sevdiği için üzüldüğünü hatırlıyorum ve ben gerçek olmasaydım, Küçük Kuş, Ölüm olmasaydım, o, aşkı asla tadamazdı. Peki, hangisi daha iyi? Sonsuza kadar yaşamak mı yoksa âşık olarak yaşamak mı?”
“Siz insanlar... Hissediyorsunuz. O kadar derinden hissediyorsunuz ki sizi tüketiyor.
Uzun yıllar boyunca, ömürlerinin kısa olmasına acıdım. Ama aynı zamanda insanlara hayranlık duymaya başladım. Hayatlarını deneyimlemek için çok kısa bir zamanları var ve bu yüzden derinden hissetmeleri gerekiyor.”