sltn

sltn
@sultan0s
Birkaç saat sonra ölecek olmak ve bir yıl önce, aynı gün, özgür ve suçsuz olduğumu, güz gezintileri yaptığımı, ağaçların altında dolaştığımı ve yapraklar arasında yürüdüğümü düşünmek!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah! Bunun nasıl bir şey olduğunu, nasıl ölündüğünü bilseydim keşke! Ama korkunç bir şey, bilemiyorum.
Belki de anlarlardı üç yaşındaki bir çocuğun babasının öldürülmesinin bir hata olacağını... Ve bir gün, büyüdüğünde, tabii ki büyüyebilirse, ne hallere düşecek?
Gülüş bir yanaşım'dır bir öbür bir kişiye; Bir'den iki kişiyi döndürür bir kişiye.. Anılarından kale yapıp sığınsa bile, Yetmez yalnız başına bir ömür bir kişiye Özdemir Asaf
Delilik insanı yaşatır derler; en azından akıl acı çekmez; uyur, ölü gibi yaşar.