sltn

sltn
@sultan0s
güneşler bir yerden çıktılar güneşler bir yere girdiler güneşler onsuz öldüler ne aydınlık gerek bana ne karanlık
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
içimdeki nigâr başka bir nigârdır içimdeki semâ'a nice yıldızlar akar ben dönerim gökler döner benzimde güller açar
adımı unuttum adı olmayan yerlerde geçip gidenlere bakarak
tanımamak tanımaktan iyidir seni bir kere tanıdıktan sonra yaşamak acısını da tanıdım bu acıyı beraber tadalım
dağın içinde ne var ki güm güm öter ya senin içinde ne var ferhad