sltn

sltn
@sultan0s
Dilimi çaldın kelimelerimi çaldın Bana ne bıraktın kanlı soygun Bu korkunç talandan ne umdun Düğün bitti bir ağıt kaldı ortada sade
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Seni anmak her günkü gök armağanımdır benim Ebedi şadırvansın gün içinde kalbimden
Geçti mi ki yeşilin sonsuzluk yüklü çağı Kader yanardağından kızı kara kül düştü
Ben yıllar yılı burada Başka bir zamanı yaşadım Insanlar başka kelimeler başka Başka bir gümüştü ağaçlardan dökülen