sltn

sltn
@sultan0s
Korku bataklık gibi çeker insanı, içine alır.Debelenirsin, çok debelenirsin ya, mümkünü yok çıkamazsın. Sırtından doğru buzlar iner aşağıya, avuçlarının içi terler.Ayakların yere basmıyor sanırsın. Hep böyle olur. Sonra boğulup kalırsın. İşte kim daha çok debelenirse, ona yiğit derler.Yoksa ölüm herkese bir!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Duvarın dibine çöküp, başını kollarına gömdü, ağladı. Onu görmezden geldiler. Hiç yiğit ağlar mı?
Kurban olana, en iyisini kurban etmek gerek!*
Aslında Selim, odunu değil, ciğerini yontuyordu o an. Hepimiz biliyorduk.
Oysa her yer ölü gibi. Ölüde can, isli dumanlarla fırlıyor yerden göğe. Uzaklarda bir yerde kaybolup dağılıyor. Ölü,yaşıyor yalnız.