Sultan

Hani öküzü döverler ağlamaz da, tutup okşarlar, garipser, ağlar.
Sayfa 134·Kitabı okudu
Reklam
Severim. Niçin? Bunun niçini yok. O da beni sever, onun sevgisinin de niçini yoktur. İşte sevgi bu. Kalanı yalan. Kalanını biz uydururuz.
Sayfa 160·Kitabı okudu
Hayatın en fena zamanları insanın kendini beğenmediği zamanlardır.
Sayfa 160·Kitabı okudu
Oturduk, biz namuslu insanlar, zamanın kötülüğünden, ahlak düşkünlüğünden, yana yana şikayetler ettik, Faika'ya, ablasına acıdık, Ayaşlıya Fuat'a kızdık... Böyle konuşmak da bir ihtiyaç mı? Bilmem, belki o çekiştirdiğimiz adamlar da bizim gibi oturup ortalığın ahlaksızlığından şikâyet ederler!
Sayfa 140·Kitabı okudu
Reklam