Delinin biriyim ben .Hem ,bana gore hava hos ! İsterseniz kizabilirsiniz. Yukaridaki küçücük odamda,eteginizin hisirtisini bile dusundukce heyecandan ellerimi isiracagim geliyor...Hem neden kiziyorsunuz bana ? Koleniz olduğumu söylediğim icin mi ? Yararlanin ...yararlanin bu koleligimden ,yararlanin !