Ne fark ederdi ki zaten ? Herkes ölüyordu nasıl olsa ; iyisi de kötüsü de , güçlüsü de zayıfı da hayata dört elle sarılanı da yaşamı aşağılayanı da … Herkes göçüp gidiyordu .Her şey göçüp gidiyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Pazartesi öğle namazıyla başlayan cenaze namazı Perşembe akşam namazına kadar devam etti. Her mümin tek başına durdu namaza. En son Fatma, Hasan ve Hüseyin eda etti namazı.