Sultan Örnek

Sultan Örnek
@sultanornek
Kişisel Gelişim EFT &NLP Teknikleri Bioenerji Uzmanı Numeroloji Analizi Sosyal Hizmet Mezunu Laborant ve Veteriner Sağlık Okuyor Sosyoloji Okuyor Psikoloji Arkeoloji Kültür Sanat ve Bilgi
Sosyoloji- Sosyal Hizmetler-Laborant ve Veteriner Sağlık
Kırıkkale
12 okur puanı
Haziran 2024 tarihinde katıldı
Hasret rüzgarlarıyla savrulurken, Yer gök inliyor senin yokluğundan, Sefil bu gönlüm, Hiçbir beklentisi olmayan gönlüm. Gözlerini arıyor gözlerim, Ah sensizlik... Hayalinle bile kamaşıyor gözlerim. Sımsıcak ellerin, Buğulu gözlerin, Damla damla gözyaşların, Asaletin yetiyor, Hele bir bakışın, Eriyorum güneşin beni yaktığı gibi. Sen değil miydin yazdıran, Göz göze geldiğimiz an dünyayı yakıp kavuran. Ne oldu birden bağları koparan? Büyümek istiyoruz derken küçük kalmayı sevdiren. Güçleneceğiz her geçen gün derken, Neydi bu sensizlik? Ah sensizlik...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gökyüzüne sordum seni, Martılardan aldım haberlerini saniye saniye, Her gece sen diye geveze oldular, Dengesizliklerini öğrettiler bana, Saydın saydın sen bir bir papatya misali, Sevgi o kadar kıymetli ki, değil papatya sonsuz tır dolusu kırmızı ve siyah gül de olsa ifade edilmez ki... Ruhun ruhu sevmesi an içinde gerçekleşirken, İlk bakış ilk görüşte akışın olmaması ne demekti ki? Çıkmaz da olan ruhum, geminin dümeni ile başka bir rotayı uygulamaya başlamıştı bile. Bir kaçış mıydı? Yoksa ifade ediliş mi? Belki de en baştan beri olmaması gereken bir şeyi elinin tersiyle itmesi gerekirdi ama, tadını çıkardı sadece. Mutluluk ve kaygının bir olduğu zaman, zaman olmazdı ki... Kaygıyla yaşanmaz ki. Her dakika kalbin ve midenin yer değiştirmesi, Savaşıyorlar adeta, Bu savaşa dur demenin zamanı gelmedi mi? Sütün kaynaması her dakika kontrol edilmez ki... Ateşin içinde yok olan su gibiyim, Cevabı bilip, cevabı bekleyen biriyim adeta. İlk ışığı almayan hissedemez ki. Gönülden gönüle akmalı, hissetmeli. Adeta yaşamalı. Ruh beden ve zihin serbest kalmalı. Teslim olmalı. Ey insanoğlu duygularının peşinden gitmiyorsun. Duygu senin peşinden geliyor. Bırak gitsin duygular. Bırak gitsin yaşam. Ama o bilmez ki! O duygu bu duygu değil.
Yine günlerden sen ve aydınlığin içindeki karanlığa bir bir işliyor bakışların.Gitmek ve kalmak arasında sıkışıyor yüreğim.Her farklı oyunda kazanan yine sen olacakmışsın gibi hissediyorum büsbütün .Yunuslara karşı ayna tutmayı, martılara simit atmayı, kediye aşkla nasıl bakıldığını ben sen de öğrendim.Kaplanların gözüne bakarken sevgi ile karışık aynı anda gözlerdeki dehşet korkuya sende şahit oldum. Sevgiyi, huzuru sen de bulurken hasret rüzgarlarıyla keder birleştiğinde sen ediyor, ben bunu yeni ögrendim. Hissediyorum çıkmaz sokakta, güneş hiç batmayacak.Sema yıldızlara hiç kavuşamayacak. Evet görüyorum şimdi şuan da anı anını tutmayan birisi var karşımda yine.Kendisi ile savaşıp duran, kendini hâlâ keşfedemeyen, A ile başlayan ve S ile biten,gece gündüz demeden,yerinde durmadan değişen yorgun yüreğim var. Yüregimin içinde ise yüreğim var. Aynı senin içindeki sen, senin içinde ki yine sen gibi...
Edebiyat
Günaydınlar.❣️🙋‍♀️😇
YAŞAMA DAİR
Yaşam her daim iniş çıkışlar ile doludur. Bazen her şey çok güzel derken, bazen ise çok kötü olabilir, bir anda kendini dipsiz kuyuda ya da semada uçan bir martı olarak bulabilirsin. Önemli olan her iki durumda da şükretmeyi bilmektir ve sabrı öğrenmektir. Olgunlaşmak dediğimiz de budur ya.