mavisu

mavisu
@sumavisii
Gitmek kolay diyorlar peki için kaldıysa gittiğin yerde? Sesin kaldıysa, gülüşün kaldıysa, aklın kaldıysa, en önemlisi kalbin kaldıysa .. Gerçekten gitmiş mi olursun üstelik deli gibi özlerken? Hani derler ya hep gidene mi kalana mı zor diye. Aslında gidene de kalana da değil sevene zordur vedalar..
İnsan ve Duygular
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben, bir ressamın çizdiği kanlı tabloydum. Kırmızı boya bulamayan ressama, bileklerimi feda etmiştim..!
İnsan ve Duygular
Canım dedikçe canımı yaktı oysaki 🥀
İnsan ve Duygular
Yalnızlık sevdiklerini kaybedince değil, Kendini kaybedince başlar.!
Edebiyat