mavisu

mavisu
@sumavisii
Gitmek kolay diyorlar peki için kaldıysa gittiğin yerde? Sesin kaldıysa, gülüşün kaldıysa, aklın kaldıysa, en önemlisi kalbin kaldıysa .. Gerçekten gitmiş mi olursun üstelik deli gibi özlerken? Hani derler ya hep gidene mi kalana mı zor diye. Aslında gidene de kalana da değil sevene zordur vedalar..
İnsan ve Duygular
Reklam
Ben, bir ressamın çizdiği kanlı tabloydum. Kırmızı boya bulamayan ressama, bileklerimi feda etmiştim..!
İnsan ve Duygular
Canım dedikçe canımı yaktı oysaki 🥀
İnsan ve Duygular
Yalnızlık sevdiklerini kaybedince değil, Kendini kaybedince başlar.!
Edebiyat