Kendime bir gelecek inşa ediyor, seçtiğim ve beni seçen insanlara sırtımı dayıyordum. Bunun sonunda artık beni seçmedikleri bir gün gelirse... Eh, bunun benimle alakası yoktu. Korkunç kötülükte bir şey yapmadığım müddetçe birinin gitmesi benim suçum olmayacaktı. İnsanlar kendi kararlarını verebilirlerdi ve bazen o karar beni geride bırakmayı içerebilirdi. Bu kötü bir insan, arkadaş, evlat, kız kardeş veya sevgili olduğum anlamına gelmezdi. Sadece artık yolculuklarının parçası olmadığım, onların da benim yolculuğumun parçası olmadıkları anlamına gelirdi. Herkes yoluna devam edip gelişebilirdi.
Çünkü sen her şeyi berbat ediyorsun. Çünkü sadece kendinden bahsediyor, kendi sorunlarını başkalarının omuzlarına yüklüyorsun, onlar da bıkıp gidiyorlar.