Uzun bir süredir bu tarz bir fantastik kurgu arıyordum ve beğendim. Kitap, okurken çok kafa karıştırıyor ama bir noktadan sonra bu durum toparlanıyor ve kitabın dünyasına girmek çok daha kolaylaşıyor okuyucu için. Okurken çok zevk aldığım bir kitap oldu ve Galaxy "Alex" Stern karakterine bayıldım. Devam kitabını bekliyorum.