İnsanlar da doğaları gereği bu kadar bencil ve nankörler. Mesela senin karşında böyle konuşuyorum ama aynı imkanları bana versen dün ne olduğumu hemen unuturum. İnsan dediğin varlık sadece içinde bulunduğu duruma odaklıdır. Yaz mevsimini yaşıyorsa sıcağı tanır, sıcaktan yakınır ama soğukta kalanları düşünmez.