Gizemlik

Gizemlik
@sunflowerofdarkness
Şimdi biz neyiz biliyor musun?       Akıp giden zamana göz kırpan yorgun yıldızlar gibiyiz.       Birbirine uzanamayan       Boşlukta iki yalnız yıldız gibi       Acı çekiyor ve kendimize gömülüyoruz       Bir zaman sonra batık bir aşktan geriye kalan iki enkaz olacağız yalnızca       Kendi denizlerimizde sessiz sedasız boğulacağız       Ne kalacak bizden?       bir mektup, bir kart, birkaç satır ve benim su kırık dökük şiirim       Sessizce alacak yerini nesnelerin dünyasında       Ne kalacak geriye savrulmuş günlerimizden       Bizden diyorum, ikimizden       Ne kalacak? Murathan Mungan
Şiir
Reklam
Beni anlatan en güzel paragraf; Canım çok şey anlatmak istiyor ama yorgunum. Beynim yorgun, bedenim yorgun, bunca şeyi affeden kalbim bile yorgun artık. Heveslerim yorgun, iyimserliğim yorgun, konuşarak anlaşmaya olan inancım bile yorgun. Benden geriye mecalsiz bir şey kaldı sadece. Çok yorgunum.
İnsan ve Duygular
Hayatın hiçbir yönü eskisi kadar tat vermemeye başlaması bu yaşlarda normal mi bilemedim.. Hayat enerjim, isteğim, beklentilerim arzum; uzay boşluğunda sürüklenen bir gök taşı sanki..
İnsan ve Duygular