Hayat bir yolculuk, sürekli bir değişim ve dönüşüm hali… Herkesin kendi yolu var. Yolda olma kavramı bir sonuca odaklanmaz, yolda olan kişi bir hedef belirlemez. O, sadece ilerler.Yolda karşılaştıkları, kaybettikleri, vazgeçtikleri, unuttukları vardır.Yolda acıları, mutlulukları, korkuları, kaygıları vardır.Yol bazen çekilmez olur, bazen de tadına doyulmaz.Bunların
hepsi, her yolcu için farklı şeyler ifade eder.
Hayat bir sonuç değil; sadece oluş, bir olma hali.Öğrenmek ve gelişmek için eşi benzeri olmayan bir okul.Tüm bunların bir koşuşturma değil ilerleme olduğunu anlatan bir deneyim.
Yolda olduğunu fark ederek ilerleyenlere, kendi dengesini bulanlara, anlık değil ömürlük mutlu olanlara ne mutlu…