Genel başarısızlık hissi… Ancak susarak diyebileceğim bir şey. Nasıl desem? Hayatım olmadı sanki. Hiçbir şey istediğim, hayal ettiğim gibi olmadı. Ve galiba bunu hatırlatacak hiçbir şeyi konuşmak istemedim. Söze dökmek… Dillendirmek. En azından bir süre…