Çok kaliteli bir psikoloji kitabıydı. Başından sonuna kadar okuyucuda merak unsurunu ön planda tutan bir konuya sahipti. Okurken içerikteki kasvetli, gerici havayı okuyucuya geçirmeyi başarıyor. Ayrıca çocukluk travmalarının insanın kişiğini ne denli ve ne yönde etkilediğine de farklı şekillerde değinilmiş. Neredeyse tamamını okulda okuduğum için ortamın yüksek sesli olmasından çok fazla adapte olamamama rağmen değişik duygu değişimleri yaşadım, eminim sessiz bir yerde okuduğunuzda kitap kendine daha çok çekecektir. Şu ana kadar okuduğum kitaplardan farklıydı ve eğer insan psikolojisine dair bir ilginiz varsa özellikle okumanızı tavsiye ederim. Etkileyiciydi, büyük ihtimalle uzun bir süre aklımdan çıkmayacak.