📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Savaşlar sınıfların, devletlerin çıkarları için yapılmıştır ve yapılmaktadır. Ama sonuçta süngüyü saplayan, tetiği çeken,bombayı atan, tankı kullanan sıradan insanlardır.Yani üniforma giymiş halktır. Bugüne kadar çok az asker buna karşı durmuştur. Savaşan iki ordunun askerlerinin birleşip, "Artık yeter, biz savaşmak istemiyoruz, " deyip silahlarını attıkları kaç olay vardır tarihte? Oysa öldürmekten zevk alan,bunu meslek haline getiren insanların yer aldığı binlerce örnek gösterebilirim sana.
"Savaş insanoğlunun varoluş biçimlerinden biri.Hem toplumsal, hem de bireysel olarak böyle bu. Ruhumuzdaki kötülüğü en iyi biçimde açığa çıkaran başka bir oyun yok. İnsanoğlu bu oyundan hiç vazgeçmedi, bundan sonra da vazgeçer mi bilmiyorum. "
"Evet, belki insan tümüyle iyi değil, ama tümüyle kötü de değil.İki duygudan da aynı oranda var bence."
" Bence kötülük biraz daha fazla. Kötülük her zaman iyilikten daha caziptir."