Hasan

Hasan
@suregeldim
Bir ağacın sabrını öğrenmeye çalışıyorum.
Basit Bir Mutluluk:)
Bazı duygular vardır, sebebini tam olarak anlatamazsınız ama içinizde derin bir yerleri ısıtır. Sanki kalbinizin içinde, uzun zamandır sessiz duran bir kapı hafifçe aralanır. İşte ben de geçtiğimiz günlerde öyle bir his yaşadım. Küçük, kısacık ama koca bir etki bırakan… Ve fark ettim ki, bazen hayatı değiştiren şeyler büyük olaylar değil, küçücük dokunuşlar. Bir bakış, bir söz, bir gülümseme… Ya da sadece bir balon. O an içimde bir kıpırtı başladı. O kıpırtı, beni hiç planlamadığım bir yola sürükledi. Kendimi, elimde rengârenk balonlar ve çocuk kitaplarıyla buldum. Çünkü biliyorum ki her çocuğun hayatında böyle küçük mutluluk anlarına ihtiyacı var. Belki balonu görünce gözleri parlayacak, belki kitabın sayfalarında hiç bilmediği dünyalara gidecek. “Mutluluk paylaştıkça çoğalır.” Bu cümleyi defalarca duydum ama sanırım bugünlerde yeniden, en gerçek haliyle hissediyorum. Çünkü mutluluk bazen koca bir masa dolusu yemek değil, bazen büyük hediyeler değil… Mutluluk, belki de hiç tanımadığın bir çocuğun eline tutuşturduğun bir balonun ipinde saklı. Stefan Zweig der ki: “Hayat dediğin, aslında küçük anların toplamıdır.” Ben de küçük anların peşinden gitmeyi seçiyorum artık. Çünkü belki de büyük değişimler, işte böyle minik renklerle başlıyor.
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Renkli Bir An
Bugün çalıştığım yerde yaşlı bir amcayla ilgilendim. Sohbet ederken farkında olmadan yaşını 10 yaş genç söyledim. Güldü, tatlı tatlı şakalaştı. Kısacık ama sıcacık bir muhabbet geçti aramızda. Vedalaşırken cebinden rengârenk balonlar çıkardı. Al bunlar da benden sana deyip uzattı. O an hiçbir şey diyemedim. Ama balonları elime alınca içimde bir şeyler kıpırdadı. Nedensizce, çocuk gibi sevindim. Belki çok küçük bir şeydi ama o anda içimi öyle bir ısıttı ki, sanki bütün günün yorgunluğu, zihnimdeki kalabalık, o ince sızılar bir anda hafifledi. Şu alıntı geldi aklıma geldi “Küçük şeyleri seviniz, bir gün dönüp baktığınızda onların büyük şeyler olduğunu göreceksiniz.” Ve belki de kitap okumayı bu yüzden bu kadar seviyorum. Hayatta bizim fark edemediğimiz o küçücük anları görmemizi, unuttuklarımızı hatırlamamızı sağlıyor. Tıpkı bugün olduğu gibi :) Ne yapacağım şimdi bu balonları bilmiyorum :) Ama ne olursa olsun, o an kalbimde kaldı.
1000Kitap
Gönüller bayram olsun
Bugün kara bulutlarla güneş kardeş olsun. Uzanıp dünyanın üstüne keyif çatsınlar. Yıldızlar geceyi beklesin arkalarında. Gündüz ve gece büyüsün, ele avuca sığmaz bir bayram olsun. Bir çocuk, sarışın ya da esmer, ucunda zil olan bir küçük tekerleği sürsün hayatın ücra köşelerine. O ses, bütün unutkanlıkları gidersin, herkes yeniden insan olsun. Dünyaya yeniden baksın. Sonra herkes, bir ucu doğuya, bir ucu batıya uzanan kocaman bir gülücük tutsun içinden. Sonra tutunsun o gülücüğe. Hayat bayram olsun, başka bir şey olamasın. Haber bültenleri, tutulup kulaklarından şehir dışlarına çıkarılsın. Cep telefonları dipsiz kuyulara hapsedilsin. Televizyonlar yedi kat kilitlerle kilitlensin. Para yasaklansın. Hesaplar kapatılsın. Bütün her şeyin sesi kısılsın, sadece bayram sesi duyulsun. Her koca adam, bir küçük çocuk bulup elini öpsün. Her küçük çocuk, elini öpen her koca adama çıkarıp cebinden, bir susamlı şeker, bir serseri uçurtma, sonsuz sayıda kırlangıç versin. Koca adamlar sevinçten gözyaşı döksün. Gözyaşları şehrin bütün caddelerinden ırmaklar gibi akarak denize karışsın. Deniz hayatın bütün özel işlerine karışsın. Elimize aldığımız her eşyadan bir deniz sesi gelsin. Koltuktan bir deniz sesi gelsin, dolaptan, çekmecelerden, avizelerden, kapı kollarından hatta, bir deniz sesi gelsin. Yüzümüze çarpsın adeta serinliği. Gemiler geçsin uluorta gönüllerimizden, müsaade istemeden, kılavuz kaptan almadan. Düdüklerini bağırtsınlar hiç çekinmeden. Sonra kuş sesleri, simitçi bağırtıları, yürek çarpıntıları da duyulsun. Daha önce ne duyulmuyorsa gürültüden, hepsi duyulsun. Diyorum ya bayram olsun. Bayram olduğundan sokak kedilerinin bile haberi olsun. Sokakların kendilerinin de haberi olsun. Sokaklarda köşe başlarında bayramlaşsınlar birbirleriyle. Sonra ne bileyim, fenerler,
Kurban Bayramı
Taze bilgi
Sevgili dostlar, Öz yörükler mahallesi Kırıkhan-Hatay Bölgesinde yaşayan Ali Alan Bey'in söylediği hiç bir şekilde yardım gelmediğini ve acil olarak çadıra ihtiyaçları olduğunu söyledi. Ali Bey in numarası 0537 865 52 31 Şuan yağmur başlamış. Böyle bir organize bilen varsa lütfen yardımcı olalım
Deprem