Özlem

“Yüzün gülsün diye yaptım.” Sen hayatımda okuduğum en güzel cümlesin. -alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanlardan sadece iyilik bekleyip, yüksek beklentilerimizi karşılayamadıklarında hayal kırıklığına uğramak çok daha kötü.Bu şekilde insanlığa öfke ve kin beslenmeye başlanır.
Sayfa 152·Kitabı okudu
Ailemizi ne kadar tanırız? Onlar bizi ne kadar tanır? Doğumumuzdan beri yanımızda olan kişileri bile tanıyamıyorsak, başka kimseyi ne kadar tanıyabiliriz ki?
Sayfa 98·Kitabı okudu
İtiraf yanlış anda yapıldığı zaman hiçbir değeri kalmıyor.Çok erkense kaldıramıyoruz.Hazır olmadığımız için değerini anlayamıyoruz.Çok geç gelirse, o fırsat kaçmış oluyor. Güvensizlik ve hayal kırıklığı çoktan büyümüş, kapı çoktan kapanmış oluyor.
Sayfa 37·Kitabı okudu
İnsan biriyle geçmişi dahil herşeyi paylaşmayı göze almadan, onu gerçekten sevdiğini nasıl iddia edebilir ki?
Sayfa 36·Kitabı okudu