İnsanlardan sadece iyilik bekleyip, yüksek beklentilerimizi karşılayamadıklarında hayal kırıklığına uğramak çok daha kötü.Bu şekilde insanlığa öfke ve kin beslenmeye başlanır.
Ailemizi ne kadar tanırız? Onlar bizi ne kadar tanır? Doğumumuzdan beri yanımızda olan kişileri bile tanıyamıyorsak, başka kimseyi ne kadar tanıyabiliriz ki?
İtiraf yanlış anda yapıldığı zaman hiçbir değeri kalmıyor.Çok erkense kaldıramıyoruz.Hazır olmadığımız için değerini anlayamıyoruz.Çok geç gelirse, o fırsat kaçmış oluyor. Güvensizlik ve hayal kırıklığı çoktan büyümüş, kapı çoktan kapanmış oluyor.