Bazen sadece niyet etmek yeterli. İçtiğin çorbayı o güne ithafen içmek, o gün için bir şarkı açmak, ya da o gün için defalarca da izlemiş olsanız bile en sevdiğiniz filmlerden birini tekrar izlemek… ✍🏻
Güzel bir şey olduğunda en çok seni özlüyorum.
Çünkü mutluluğumu paylaşmak istediğim tek kişi sensin.
Bir şey canımı sıktığında ,en çok seni özlüyorum.
Çünkü beni anlayacak tek kişi SENDİN.”