"Yine gelir misin?" dedi "beklersen hep gelirim" dedim "ben beklemeye , sen de gelmeye alıştık" dedi sustuk... -Hüsnü Bala
"Yine gelir misin?" dedi "beklersen hep gelirim" dedim "ben beklemeye , sen de gelmeye alıştık" dedi sustuk... -Hüsnü Bala
Reklam
Elleri nasırlıydı Bizler için çalışıp çabaladın hep Yeri geldi güldük yeri geldi ağladık Yeri geldi sustuk yeri geldi dindik ayakta durduk Çünkü sen adam gibi adamsın babam Rabbim başımızdan eksik etmesin seni canım babam
Babalar Günü
Kimseyi rahatsız etmeyelim diye hep parmak uçlarımızda yürüdük. Yorulduk, incindik, sustuk… Ama bütün o sessizliğin içinde bile ilerlemenin bir yolunu bulduk.
Duygu ve Düşünce
Ne çok sustuk Oysa söylenecek ne çok şey vardı.
ikimize bir mutlu son yazdım sonra yanımda durdun sessizce burası sondu, başka bir yaşamdı sadece biz vardık bana baktın mavi ve telaşsız, sustuk. başka yaşamda başka bir mutlu son.
Bal
Reklam
Reklam