Sevdanur ÇAVDAR

Sevdanur ÇAVDAR
@suveyda21
" O bir düş idi, geçti.. "
Sayfa 201·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
" Ah, aşk bile, bu kadar saf ve beyaz aşk bile kendi kendisini öldürürse, hayatta ne yapmalı, yaşamak için başka neye tutunmalıydı? "
Sayfa 174·Kitabı okudu
Alıntı
Onlar birbirlerinden ayrı bulunmakla ayrılmış olmuyorlardı.
Sayfa 170·Kitabı okudu
Alıntı
" Fakat ölüm olmasaydı dünya ne müthiş bir cehennem olurdu. "
Sayfa 133·Kitabı okudu
Alıntı
" Ben yalnızca sanıyordum ki, bunu o kadar güzel olduğu için değil, sevmek gerektiği için, ünlü olduğu için seviyorsun.."
Sayfa 128·Kitabı okudu
Alıntı