Adem şermet

Adem şermet
@suveyda56
ŞAİR… NASİHATLER… SÜVEYDA… Her şeyin Hayırlısı!
Egolu kişilerle kendi mutluluğunu düşünen insanları karıştırıyoruz bence, ve sırf bu yüzden bencil olarak nitelendiriyoruz hâlbuki önceliğimizin her zaman kendimiz olması gerekir. Ben mutlu olmadıktan sonra başkasının mutluluğu bana çokta birşey katmaz gibi...

Katarsis

@Aydemeti
·
Ne kadar çabalarsak çabalayalım; bazen kendimizi seçtiğimiz için birilerinin hikayesindeki yanlış kişi oluruz. Önemli olan başkalarının ne düşündüğü değil, kendi vicdanımızın rahat olmasıdır 💛
Adem şermet
Birini sevmek bütün benliğinle ondan yok olmaktır. Mutluluka onda yok olacağını bildiği halde kendini siper etmektir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Manevi bir mola
"Estağfirullahe'l azîm ve etûbü ileyh.." Büyük olan Allah'tan af diliyor ve O'na tövbe ediyorum.
Adem şermet
Elhamdülillah ✨