Egolu kişilerle kendi mutluluğunu düşünen insanları karıştırıyoruz bence, ve sırf bu yüzden bencil olarak nitelendiriyoruz hâlbuki önceliğimizin her zaman kendimiz olması gerekir. Ben mutlu olmadıktan sonra başkasının mutluluğu bana çokta birşey katmaz gibi...
Katarsis
@Aydemeti
·
Ne kadar çabalarsak çabalayalım; bazen kendimizi seçtiğimiz için birilerinin hikayesindeki yanlış kişi oluruz. Önemli olan başkalarının ne düşündüğü değil, kendi vicdanımızın rahat olmasıdır 💛
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖