Tesellisi olmayan biri olarak yaşadığımı sanıyordum oysa en büyük teselli Rabbimin beni her daim ayakta tutmasıymış ( Elhamdülillah )birileri veya biri için harcadığınız servetin farkında değilsiniz iyi dururken iyi olmayı dillendiren ama kötüyü eyleme geçiren yine bizleriz peki nerde hata yapıyoruz ?