Adem şermet

Adem şermet
@suveyda56
ŞAİR… NASİHATLER… SÜVEYDA… Her şeyin Hayırlısı!
حَسْبُنَا اللهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ. "Allah bana yeter O, ne güzel bir vekildir."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Elhamdülillah 🫀
Dua etmek güzel şey
Bugüne kadar tanıdığım ya da hiç konuşmadığım… Varlığını bildiğim her şey için dua ederim. Çünkü bazen bir kalbe dokunamasak bile, ona içten bir dua gönderebiliriz. 🌙
13 Mayıs 2026
Tesellisi olmayan biri olarak yaşadığımı sanıyordum oysa en büyük teselli Rabbimin beni her daim ayakta tutmasıymış ( Elhamdülillah )birileri veya biri için harcadığınız servetin farkında değilsiniz iyi dururken iyi olmayı dillendiren ama kötüyü eyleme geçiren yine bizleriz peki nerde hata yapıyoruz ?
Kur'an'da defalarca karşımıza çıkan o muazzam soru: "Hiç düşünmez misiniz?". Okumak sadece kelimeleri gözle takip etmek değil, bu uyarının hakkını verip tefekkür etmektir.