Öl dese ölürdüm ilk zamanlar. Ama bitiyor… aşkından yanıp tutuşuyorsun, kavuşamazsam ölürüm diyorsun ama sonra ne oluyorsa oluyor.. bitiyor işte. Bütün aşklar bitiyor.
Bir anda görmüştüm çünkü önümde uzanan bu hain hayat yükseltmeyecek beni asla. Ama ben kendimi alçaltabilirim, kaza kaza yerin dibini bulabilirim, kendi sefaletimin tarihini en unutturmayacağım şekilde yazabilirim. Böylece dilenmeli, yalvarmalı, n’olur n’olur’lu bir hayatı yaşamayı reddederek kaderime diklenebilirim. Kendi hayatımı bizzat kendim ziyan ettim ki şu yaptı bana bunu, şunlar, şunlar, şunlar yaptılar demeyeyim. Yazık ettiler bana demeyeyim, beni heba ettiler, ziyan ettiler, sefil ettiler diye ağlamayayım.Başkalarını suçlayan ve suçladığı o başkalarının umrunda bile olmayan bir zavallı olmayayım, kendi sefaletimin efendisi olayım diye çok uğraştım.